söndag, augusti 27, 2006

Bröllopsdag!

För ett år sedan fick jag och Fia uppleva vår underbaraste dag tillsammans. Den 27 augusti 2005 gifte vi oss i Odensjö och idag har vi vår första bröllopsdag.

Men inte heller detta hindrade mig från att spendera några timmar i Ekeryd. Jag plockade upp trossbotten på verandadelen av vårt vardagsrum, här under låg sten och skräp. Jag städade upp och jämnade till marken. När jag var klar med detta tog jag mig upp på vinden och städade ut all papp som blivit klar efter sugbilen. Det ligger kvar en hög med rester från när jag rev ut överliggaren till murstocken som jag tänker ta tag i den kommande veckan.

Tänkte investera i en Grovis under veckan för att städa upp det sista innan vi börjar bygga trossbotten.

Ikväll har vi bokat bord på Fridolfs i Halmstad för att fira vår bröllopsdag och efter det blir det bio.

2006-08-27 – 3 timmar

Inga kommentarer: