onsdag, november 15, 2006

Isolerat på två timmar

Klockan 07:30 kom Sjömarkens isolering och jag visade runt i huset var de skulle isolera. Vi skall isolera vind, snedtak och trossbotten. De började från vinden och sprutade ner i facken i snedtaken och fortsatte sedan att fylla vinden. På nedervåningen började de att spruta in ekofiber i vardagsrummet och fortsatte sedan mot hallen.
Allt var klart på två timmar och jag var mycket imponerad av att det gick så fort. Jag fick även några säckar ekofiber så jag själv kan isolera tvättstugan när vi börjar på denna.

På eftermiddagen åkte jag och Fia på föräldrargrupp och fick titta på en video från olika förlossningar. Fia är nu i vecka 35 och det sparkar och bökar i magen som bara blir större och större. Tiden går verkligen fort.

2006-11-15 – 3 timmar






Inga kommentarer: