fredag, november 24, 2006

Glespanel, hål för trappan och tvättstugan

Både i torsdags och fredags var jag ledig under eftermiddagen. Jag fortsatte att spika glespanel på golvet för golvvärmen. Pappa sågade upp golvet i tvättstugan och började med nya bjälkar. På kvällen i fredags åkte jag och Harry in till Morgan i Halmstad för ännu ett nytt musikmöte. Bra musik, god mat och trevligt sällskap!

2006-11-23 – 6 timmar
2006-11-24 – 3 timmar

På lördag morgon var jag och pappa på plats i Ekeryd igen och jag fortsatte med glespanelen och pappa öppnade upp hålet för vår nya trappa. På kvällen var jag och Fia bjudna på Martinas och Karins 30- respektive 25 årsfest.

Söndag morgon, lite trött efter helgens kvällsaktiviteter och tillät mig att ta sovmorgon. Efter lunch hos mamma och pappa fortsatte jag i Ekeryd med arbetet. Glespanelen tog slut så jag spikade upp råspont i innetaket i hallen istället.

2006-11-25 – 5 timmar
2006-11-26 – 5 timmar

Inga kommentarer: