söndag, januari 28, 2007

Golvbjälkar på övervåningen

På torsdagen var jag pappaledig och var hemma och myste med Noak och Fia. På kvällen åkte jag och pappa till Nyebro Snickerifabrik för att hämta alla våra fönster som de nu gjort klara.

På fredagen var jag också ledig från jobbet och spenderade en heldag i Ekeryd med att börja göra golvbjälkar och fästa dessa på övervåningen. Fia och Noak åkte och hälsa på Erika i Sandsered på eftermiddagen.

Under lördagen och söndagen fortsatte jag och pappa med golvbjälkarna på övervåningen och riktade upp och fäste dessa. Vi hann klart hela övervåningen förutom rummet vid balkongen där det gamla golvet ligger kvar. Här rev jag ner taket nerifrån i somras. I detta rum står en gammal kista, byrå och soffa som vi får flytta ut till där vi är klara med bjälkarna.

2007-01-26 – 6 timmar
2007-01-27 – 6 timmar
2007-01-28 – 4 timmar



Inga kommentarer: